استطاعت جسمی ۸۳ هزار زائر حج تمتع ۱۴۰۳ نهایی شد زلزله، دوزین مینودشت در استان گلستان را لرزاند + جزئیات (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) حمایت دانشجویان تهران از خیزش ضدصهیونیستی دانشگاهیان آمریکا قتل دختر اصفهانی مبتلا به اوتیسم به دست مادرش مشهد، سومین قطب پیوند کبد در کشور است آرامگاه فردوسی برای ۱۰ شب میزبان بزرگداشت حکیم‌توس است دستگیری متهم به سرقت دو میلیاردی طلا در مشهد ورود یک واکسن خوراکی به برنامه واکسیناسیون کودکان تا حالا چند تا بستنی خوردین؟ رشد ۲۱ درصدی مرسولات صادره پست خراسان‌رضوی در سال ۱۴۰۲ اختلافات اعتقادی و فرهنگی بعد از ازدواج را چگونه حل کنیم؟ رشد سه‌برابری مسمومیت با قارچ وحشی؛ از خوردن قارچ در طبیعت خودداری کنید زمزمه فروش بیمارستان «مهرگان» مشهد! دود اختلاف مالکیت یک بیمارستان به چشم مردم می‌رود تجاوز ۴ مرد تبعه خارجی به یک نوجوان شانزده‌ساله در تهران ۸ گام کلیدی اقتصادی در شروع زندگی زوج‌های جوان تبِ تراپی | مشاوره رفتن بخشی از سبک زندگی است نه ظرفیتی برای پُز اجتماعی  غفلت از مشاوره آمار بالای غرق‌شدگی در استانی که دریا ندارد! | سال گذشته، خراسان‌رضوی رتبه هفتم میزان غرق‌شدگی کشور را به دست آورد آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد
سرخط خبرها

گوشی قاپ بدسابقه مشهد هنگام سرقت در حلقه شهروندان گرفتار شد

  • کد خبر: ۹۹۰۲۵
  • ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۹
گوشی قاپ بدسابقه مشهد هنگام سرقت در حلقه شهروندان گرفتار شد
سکانس گرفتاری این سارق گوشی قاپ در حلقه محاصره شهروندان تنها آنجا تمام شد که مأموران کلانتری نوزدهم مشهد وارد صحنه شدند و دستبند سرد آن‌ها به دور دستان سارق حلقه خورد.

محمد جواد ابوعطا | شهرآرانیوز؛ هر کلکی بلد بود را انجام داد، از ننه من غریبم بازی گرفته تا تهدید و حتی تطمیع افراد، اما هیچ کدام از شگردهایش نه تنها مؤثر نبود، بلکه ذره‌ای از خشم شهروندان، حاصل از افزایش سرقت‌های خرد را کم نکرد. سکانس گرفتاری این سارق گوشی قاپ در حلقه محاصره شهروندان تنها آنجا تمام شد که مأموران کلانتری نوزدهم مشهد وارد صحنه شدند و دستبند سرد آن‌ها به دور دستان سارق حلقه خورد.
مرد جوان کنار باغچه ایستاده و با گوشی تلفن همراهش صحبت می‌کرد. خانواده اش کمی دورتر منتظر تمام شدن تماسش بودند که ناگهان با حمله یک سارق همه چیز به هم ریخت.

سارق پس از قاپیدن گوشی مرد قصد فرار داشته که مال باخته راهش را سد می‌کند. متهم به قصد فرار چاقویی از جیبش درمی آورد و او را تهدید می‌کند، اما مرد مقابلش می‌ایستد و با هم دست به یقه می‌شوند. ناگهان سارق با حرکتی فریبکارانه مال باخته را به زمین می‌زند و می‌خواهد فرار کند که متوجه می‌شود بر اثر داد و فریاد‌های خانواده مردی که گوشی اش به یغما رفته، شهروندان و کسبه محل اطراف او را گرفته اند.
در این میان یک نفر موضوع را به پلیس ۱۱۰ اعلام می‌کند و دیگر شهروندان هم مانع از فرار متهم می‌شوند. تا اینکه پلیس به محل می‌رسد و متهم و شاکی را به کلانتری منتقل می‌کند.

نمایان شدن سابقه‌ای سیاه

استعلام درباره هویت متهم خیلی زود نشان داد که او یکی از سارقان سابقه دار مشهد است و پیش از این نیز به دلایل مختلفی دستگیر شده است.
مأموران پس از شنیدن اظهارات شاکی که گوشی اش از جیب متهم کشف شد، در حال تنظیم پرونده بودند که تعدادی دیگر از شهروندان برای شکایت و شناسایی شاکی راهی کلانتری شدند.

سرقت در چهارراه هدایت

شهروند دیگری که شاهد دستگیری سارق بود، شبانه خود را به کلانتری رساند و اعلام کرد که چند شب پیش در چهارراه هدایت در حال مکالمه با فردی دیگر بوده که ناگهان متهم به سمت او دویده و پس از قاپیدن گوشی به سمت صدمتری گریخته است.
او در پاسخ به اینکه چرا متهم را دنبال نکرده مدعی شد که متهم پس از قاپ زنی بر ترک موتوری پریده و از محل متواری شده است.

سرقت با موتورسیکلت پلاک مخدوش

مرد جوانی دیگر نیز با مراجعه به کلانتری شفا پس از شناسایی متهم اعلام کرد که این فرد به همراه یک نفر دیگر با موتورسیکلت گوشی او را سرقت و فرار کرده اند.
شاکی اعلام کرد: در حاشیه بولوار ابوطالب با فردی در آن سوی تلفن صحبت می‌کردم و حواسم به اطراف نبود که ناگهان دو راکب موتورسیکلت که پلاک موتورشان را مخدوش کرده بودند، گوشی ام را چنگ زدند و به سرعت گریختند.

شکایت ۲ زن از متهم

با حضور دو زن دیگر در کلانتری نوزدهم مشهد، مشخص شد که متهم و دیگر همدستش بدون توجه به جنسیت افراد هر کجا که موقعیت را مناسب می‌دیده اند اقدام به قاپیدن گوشی می‌کرده اند و اگر جایی گرفتار می‌شده اند با چاقو شهروندان را تهدید می‌کرده اند. این موضوع با شکایت دو زن به دست آمد.
یکی از این زن‌ها مدعی شد که هنگام پیاده روی در خیابان هدایت ۲۱ در حال استفاده از گوشی اش بوده است که متهم سوار بر یک موتورسیکلت گوشی اش را ربوده است.

زن دیگری هم که برای پیگیری شکایتش به کلانتری آمده بود، با دیدن متهم او را شناسایی کرد. مال باخته اعلام کرد که حدود یک ماه پیش در چهارراه، ولی عصر با متهم و دیگر همدستش سوار بر یک موتورسیکلت روبه رو شده که با توسل به زور، گوشی تلفن همراهش را ربوده اند.

شناسایی متهم از سوی ۱۵ شاکی

به گفته رئیس پلیس مشهد با دستگیری متهم و انتقال او به کلانتری تا کنون ۱۵ شاکی او را شناسایی و اعلام کرده اند این فرد گوشی‌های تلفن همراهشان را ربوده است.
سرهنگ حسین دهقانپور، با اشاره به سابقه دار بودن متهم گفت: افسران کلانتری پس از بازجویی‌های اولیه از متهم به منظور شناسایی دیگر همدستش، پرونده او را تکمیل و برای رسیدگی به دادسرا ارسال کرده اند.

فرمانده انتظامی مشهد با بیان اینکه گوشی تلفن همراه به واسطه دسترسی آسان و گران قیمت بودن یکی از کالا‌هایی است که سارقان زیادی را به سمت خود می‌کشد، بیان کرد:توصیه می‌کنیم که شهروندان هنگام استفاده از تلفن همراه در کوچه و خیابان یا هنگام رانندگی به نکات ایمنی و پیشگیرانه توجه کنند، زیرا همیشه احتمال حضور یک سارق در نزدیکی آن‌ها وجود دارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->